HTML

Paradajz Blog

Egy Paradajz amerikai kalandjai:) 5 hónap USA-ban, munka, buli, utazás.

Friss topikok

Linkblog

2011.08.30. 02:39 Balkanoid

Június közepe: Munkakeresés és költözés

Kissé szétcsúszva, már a szezon felén túl írom ezeket a sorokat: A második héten is lázasan folytattam a munkakeresést. Kitöltöttem egy csomó application form-ot ahol leginkább az előző munkahelyek elérhetőségeire koncentráltak. Tegyük fel, hogy 5évet lehúztam a mucsaröcsögei sarki kocsmában pultosként, most komolyan?! felhívják és leellenőrzik? :D így hát tapasztalat hiányában, azonban egyre kreatívabb kamu “previous jobs ”-okkal  teli application formokkal bombáztam a vinjárd szegénynek aligha mondható vendéglátósait. Röviden: eredmény nulla! persze mindenhol megvolt a majd értesítünk, meg minden, szó se róla, itt kedvesen rázzák le az embert, de nincs is ezzel semmi probléma.

Eközben esténként megpróbáltam valamilyen social life-ba bekapcsolódni, bár nagyon egyik szoba társasága sem tetszett, így inkább a hostel előtt lazulva haverkodtam össze egy pár cigiző arccal. Ott voltak pl. a Futaki ikrek, akik a megkeresett pénzből étteremet akarnak nyitni Újvidéken (ha ha ha, éljen az optimizmus). A hostel előtt lazulók táborába tartoztak még a DD tesók Újvidékről és Zlatko BG-ből. DD-k nagy arcok, teljesen 80-as évek ex-yu rock stílusában nyomják. Mint később kiderült egy városi szinten egész híres bandában játszanak. Megtalálhatók hétvégenként a Lonbonban a Láze Telecskog utcában Újvidéken.

Zlájó egy 28éves, magát kiöregedett karrierjét elcseszett focistának tartja magát. Nem értek a focihoz, de ha ő mondja, akkor biztosan így van. Végül is jó fej, csak néha előszeretettel hangoztatja, hogy ő a legidősebb, sokat tapasztalt az életben és már másodszor van Amerikában stb stb. Néha tényleg jó meglátásai vannak, azonban többnyire idegesítőek az okoskodásai. Visszaolvasva magam kicsit olyan lehetek, mint általános iskolában a házi olvasmányok szereplők jellemzése című fejezet, de sebaj:D 

Annyira összespanoltunk az említett arcokkal, hogy össze is költöztünk velük. Na persze voltak más tényezők is…  Szóval Apu alias Miki a szemétdomb (hostel) fő kapirgálómestere felajánlotta, hogy mi lenne ha Mirko és én meg a DD tesók + Zlájó beköltöznénk egy 5ágyas szobába. Nekünk azért lenne jó mert közel lennénk az AP-hez így lenne net a szobánkba, külön fürdőszoba + hűtő. Neki meg ugye azért lenne jó mert kap két üres szobát, ahova bepréselhet újabb csóró dél-kelet közép (mindegy csak nem nyugat) európaiakat. Gyorsan le is csaptunk az ajánlatra, mert időközben másoknak is megtetszett a csere ötlete.

Költözködés: Aki már lakott koleszban, tudja, hogy hogyan működnek ilyenkor a dolgok. A lényeg a gyorsaság. Sikerült elsőként megkapni az új szoba kulcsát (megjegyzem véletlenül) Elsőként cuccoltam be (+elcsórtam egy fél szekrényt a régi szobából), ami annyit jelent, hogy szabadon kiválasztattam a nekem legjobban tetsző ágyatJ Nem nagydolog, de ha belegondolok, hogy ettől a választástól függ, hogy hol fogok aludni több mint három hónapon keresztül akkor igen is fontos. Szóval egy ablak melletti emeletes ágy alsó szintjét választottam. A szoba téglalap alakú, de a fürdő kivág egy szeletet belőle, így az alvórész egy L alakú tér. Ennek a kisebb sarkát sajátítottam ki gonosz módon magamnak:D Egy kis luk, de jól elkülönül a szoba többi részéről. A privát tér így számomra a legelérhetőbb. A többiek vagy hülyék, és nem fedezték fel ezt a helyet, vagy még nem laktak koleszban, de egy koleszos számára egyértelmű, hogy ez a legjobb ágy! Mint később kiderült, egyikük sem tartózkodott 2hétnél többet  a családi fészken kívül, kivéve ugye az útközben hittérítővé is avanzsált Zlájót aki tavaly Marlylandben cipelt zongorákat 15dolcsis órabérért (Moving-olt szép magyarul) Legjobb hely: pipa, Net:pipa, Külön fürdő:pipa, Külön hűtő: pipa. Azt leszámítva, hogy feladtam a 2személyes szobát és önként átjöttem egy ötszemélyesbe, összességében jó üzletnek tűnt – és még mindig az.

Szólj hozzá!

Címkék: szállás munkakeresés


A bejegyzés trackback címe:

https://paradajz.blog.hu/api/trackback/id/tr573189601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása